Toshiba 46SL733G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Toshiba 46SL733G op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

bloem 06-06-2011
Geschreven voor: Toshiba 46SL733G

Erg goed beeld, geluid ook goed maar gebruiken we eigenlijk niet i.v.m. surroundset. Wel erg groot in vergelijking met onze vorige tv. Tot nu toe echt toppie, een echte aanrader en ook verschrikkelijk makkelijk te bedienen.

Marian Arts 22-05-2011
Geschreven voor: Toshiba 46SL733G

Niet alleen de kwaliteit en dienstverlening van de verkoper is goed. Daarbij natuurlijk ook de prijs. De televisie was zeer gemakkelijk te installereen, de handleiding is zeer duidelijk, binnen enkele minuten waren alle programma's geïnstalleerd. De koppeling met de computer werkte ook in één keer prima. We zijn er heel erg blij mee.

Arno Raijmakers 03-05-2011
Geschreven voor: Toshiba 46SL733G

Kwalitatief zéér goede led-TV voor deze prijsklasse.
Veel aansluitmogelijkheden zoals HDMI(4x),werkt dus als mediaplayer als je hier bv een PC op aansluit.
Full HD en niet te vergeten een optische aansluiting
voor digitale audio (Fiberglas).Verder zitten er op dit
toestel ook nog een USB en SD-Kaartaansluiting.
De moeite waard!

Angela1957 12-04-2011
Geschreven voor: Toshiba 46SL733G

Ik heb de TV nu een week in gebruik. Prachtig toestel en mooi beeld ondanks de scartaansluiting. Ga binnenkort digitaal/HD aansluiten en dan moet het grandioos zijn. Aansluiten en gebruiksgemak zijn heel goed. Goede handleiding. Heb in het weekend muziek dvd's bekeken via het home-cinema systeem. Dit is helemaal geweldig met dit grote scherm. Ook de sportwedstrijden zijn een genot om naar te kijken.